Gestió d’arxius
MÒDUL FORMATIU 6
Curs subvencionat ‘Gestió d’arxius’ de la rama administrativa.
Pertanyent al Certificat de Professionalitat amb denominació: Activitats de gestió administrativa.
CONTINGUT:
MF0978_2: Gestió d’arxius (60 hores)
- Gestionar el fitxer en suport convencional i informàtic
- Identificar els components de l’equipament del sistema de fitxers –equips informàtics, sistemes operatius, xarxes, elements i contenidors de fitxer
- Utilitzar les prestacions dels sistemes operatius i darxiu dús habitual en l’àmbit organitzacional, creant i mantenint una estructura organitzada i útil a els objectius de fitxer plantejats aconseguint-se la seva optimització
-
Aplicar les tècniques de registre i arxiu de la informació, pública i/o privada, que facilitin l’accés, la seguretat i la confidencialitat de la documentació a suport paperExecutar els procediments que garanteixin la integritat, seguretat, disponibilitat i confidencialitat de la informació.
-
Utilitzar les prestacions bàsiques i assistents d’aplicacions informàtiques de bases de dades per a l’obtenció i presentació d’informació, creant les consultes, informes i altres objectes personalitzats en funció d’unes necessitats proposades
Competència general:
Realitzar les operacions de la gestió administrativa de compravenda de productes i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables predefinits, prèvia obtenció i processament i arxiu de la informació i documentació necessària mitjançant els suports convencionals o informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte a la normativa vigent i atenent criteris de qualitat definits per l’organització.
Àmbit professional:
Aquest professional exerceix la seva activitat a l’àrea d’administració, recursos humans, comptabilitat o financera, de qualsevol empresa, tant pública com privada, realitzant les funcions a instància d’un responsable superior qui, depenent del grau de desenvolupament de la mateixa, pot ser una única persona o el responsable de cada un dels departaments –comercial, tresoreria, comptabilitat, Recursos Humans– o aquelles persones en què aquests deleguin. També podreu desenvolupar la vostra activitat en assessories laborals, gestories i/o empreses consultores o de serveis, així com entitats del sector financer i dassegurances.
Sectors productius:
És present a tots els sectors productius, així com a l’Administració Pública, destacant pel seu alt grau de transectorialitat.
Ocupacions o llocs de treball relacionats:
Empleats/ades administratius/es de comptabilitat, en general. Auxiliar administratiu de cobraments i pagaments. Auxiliar administratiu de comptabilitat. Auxiliar administratiu de facturació. Empleats/des administratius/es comercials, en general. Auxiliar administratiu comercial. Empleats/des administratius/es de serveis de personal. Auxiliar administratiu del departament de Recursos Humans. Auxiliar de suport administratiu de compra i venda. Empleats/des administratius/es, en general. Empleats/des admin
PREINSCRIPCIO:
Características del curso
-
Dirigit a
desocupats i treballadors
-
Ubicación
Aula 2000 Formació. C/ Cristòfol Despuig, 42. Tortosa
- Duración 90 horas
-
Horari
De 14-06-24 a 02-07-23
De dilluns a divendres
09:00 - 14:00
-
Fonts de Subvenció
Generalitat de Catalunya
Ministerio de Educación y Formación
Servei Ocupació de Catalunya