Activitats de gestió administrativa
Gratis
Denominació: Activitats de gestió administrativa.
Competència general:
Realitzar les operacions de la gestió administrativa de compravenda de productes
i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables
predefinits, prèvia obtenció i processament i arxiu de la informació i
documentació necessària mitjançant els suports convencionals o informàtics
adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte a
la normativa vigent i atenent criteris de qualitat definits per l’organització.
Àmbit professional:
Aquest professional exerceix la seva activitat a l’àrea d’administració, recursos humans,
comptabilitat o financera, de qualsevol empresa, tant pública com privada, realitzant
les funcions a instància d’un responsable superior qui, depenent del grau
de desenvolupament de la mateixa, pot ser una única persona o el responsable de cada
un dels departaments –comercial, tresoreria, comptabilitat, Recursos Humans– o
aquelles persones en què aquests deleguin. També podreu desenvolupar la vostra activitat
en assessories laborals, gestories i/o empreses consultores o de serveis, així com
entitats del sector financer i dassegurances.
Sectors productius:
És present a tots els sectors productius, així com a l’Administració Pública,
destacant pel seu alt grau de transectorialitat.
Ocupacions o llocs de treball relacionats:
Empleats/ades administratius/es de comptabilitat, en general.
Auxiliar administratiu de cobraments i pagaments.
Auxiliar administratiu de comptabilitat.
Auxiliar administratiu de facturació.
Empleats/des administratius/es comercials, en general.
Auxiliar administratiu comercial.
Empleats/des administratius/es de serveis de personal.
Auxiliar administratiu del departament de Recursos Humans.
Auxiliar de suport administratiu de compra i venda.
Empleats/des administratius/es, en general.
Empleats/des admin
FORMACIÓ DEL CERTIFICAT DE PROFESSIONALITAT
MÒDUL FORMATIU 1 (160 hores)
Denominació: Operacions administratives comercials.
MÒDUL FORMATIU 2 (90 hores)
Denominació: Gestió operativa de tresoreria.
MÒDUL FORMATIU 3 (90 hores)
Denominació: gestió auxiliar de personal.
MÒDUL FORMATIU 4 (120 hores)
Denominació: Registres comptables.
MÒDUL FORMATIU 5 (90 hores)
Denominació: Enregistrament de dades.
MÒDUL FORMATIU 6 (60 hores)
Denominació: Gestió de fitxers.
MÒDUL FORMATIU 7 (190 hores)
Denominació: Ofimàtica.
MÒDUL DE PRÀCTIQUES PROFESSIONALS NO LABORALS D’ACTIVITATS
DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA (80 hores)
PREINSCRIPCIO:
Características del curso
-
Dirigit a
desocupats i treballadors
-
Ubicación
Aula 2000 Formació. C/ Cristòfol Despuig, 42. Tortosa
- Duración 920 horas
-
Horari
De 22-12-23 a 30-09-23
De dilluns a divendres
09:00 - 14:00
-
Fonts de Subvenció
Generalitat de Catalunya
Ministerio de Educación y Formación