Desocupats

Organització d’un Sistema d’Informació de Consum

Posted on 21 Sep 2017
Amb aquesta Certificació de Professionalitat de nivell 3 (Parcial),  apendràs a organitzar i gestionar un sistema de queixes i reclamacions de l’empresa en matèria de consum. Certificat de Professionalitat de Nivell 3 (Parcial) Prepara’t per a un dels llocs de feina amb me

Reproducció i Arxiu (Cercificat de Professionalitat Parcial)

Posted on 06 Sep 2017
Tota empresa, gran o petita té una persona encarregada de les tasques d’administració. Una part important de la jornada d’aquets professionals, la ocupa l’arxiu de documentació, l’enquadernació i el domini de la mecanografia. Apendràs a dominar la tècnica de me
gestiondeequipos

Habilitats Directives

Posted on 07 Ago 2017
Amb aquest curs dinàmic i participatiu d’Habilitats Directives,  desenvoluparàs les teves habilitats com a directiu, com a motivador i, com a desenvolupador de persones. Temari: El procés directiu Teories del lideratge La motivació laboral La comunicació Conceptes en torn a les

Gestió de Queixes i Reclamacions en Matèria de Consum

Posted on 24 Jul 2017
Amb aquesta Certificació de Professionalitat de nivell 3 (Parcial), mitjançant l’enteniment del concepte de màqueting de relacions i la seva correcta aplicació, podras identificar les causes que generes la fidelitat del client, així com la gestió de queixes i reclamacions de la
promocions en espais comercials

Promocions en Espais Comercials

Posted on 19 Jul 2017
Aprèn a definir, organitzar i publicitar les accions promocionals i events d’una empresa. Apendràs a realitzar llençament de productes, serveis, en espais comercials. Certificat de Professionalitat de Nivell 3 (Parcial) Prepara’t per a un dels llocs de feina amb mes demand
branding

Gestió de Màrqueting i Comunicació

Posted on 14 Jul 2017
Amb aquesta Certificació de Professionalitat de nivell 3, aprèn a definir, organitzar i publicitar les accions promocionals i events d’una empresa. Apendràs a realitzar un pla de màqueting, de comunicació i publicitat i, realitzaràs activitats del pla de mitjans de comunicació,
operacions bàsiques de comunicació

Operacions Bàsiques de Comunicació

Posted on 14 Jul 2017
Tota empresa, gran o petita té una persona encarregada de les tasques d’administració. La comunicació, escrita i oral amb els clients i proveidors de l’empresa, gestionar i confeccionar la correspondencia, ocupa una part molt gran de la jornada d’aquests profecionals

Atenció al Client, Consumidor i Usuari

Posted on 30 Jun 2017
Amb aquesta Certificació de Professionalitat de nivell 3, mitjançant l’enteniment del concepte de màqueting de relacions i la seva correcta aplicació, podras identificar les causes que generes la fidelitat del client, així com les conseqüències d’aquestes per a l’emp

Operacions auxiliars de seveis admistratius i generals.

Posted on 08 Jun 2017
Tota empresa, gran o petita té una persona encarregada de les tasques d’administració .Organitzar i archivar documentació ocupada una part molt gran de la jornada d’aquests profecionals… Prepara’t per a un dels llocs de feina amb mes demanda amb aquets Certific