Gestió de Queixes i Reclamacions en Matèria de Consum

Amb aquesta Certificació de Professionalitat de nivell 3 (Parcial), mitjançant l’enteniment del concepte de màqueting de relacions i la seva correcta aplicació, podras identificar les causes que generes la fidelitat del client, així com la gestió de queixes i reclamacions de la empresa en matèria de consum

Amb formació d’anglès professional per a activitats comercials.

Certificat de Professionalitat de Nivell 3 (Parcial)

Prepara’t per a un dels llocs de feina amb mes demanda amb aquets Certificat de Professionalitat totamen subvencionat, i homologat a nivell europeu.

INICI: 31/08/2017

DURADA: 90 hores

HORARI: de 8:45 a 14:15 hores

DIES: de dilluns a divendres

REQUISITS D’ACCÈS: Has de complir un d’aquests requisits d’accés: Prova d’accés de majors de 25 anys o, Formació Professional de grau superior o, Batxillerat o, tenir ja aprovat un CP de nivell 3.

PREINSCRIPCIO:





Nom del curs (requerido)

Nom i cognoms (requerit)

Telèfon (requerit)

Correu electrònic (requerit)

Data de naixement (requerit)

Estudis finalitzats